Protokół kontroli Nr 13/15
PROTOKÓŁ
KONTROLI Nr 13/15
W
dniu 16 września 2015 r. Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w
Szubinie przeprowadziła kontrolę w Urzędzie Miejskim w Szubinie,
którego kierownikiem jest Pan Artur Michalak.
Zawiadomienie o kontroli stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Kontrola odbyła się w godzinach od 11:00 do 13:00, w następującym składzie komisji:
W posiedzeniu uczestniczyła pani Krystyna Sichel – Zastępca Burmistrza Szubina oraz pani Wioletta Martek – Skarbnik Gminy Szubin.
Komisja przyjęła następujący porządek kontroli:
Zawiadomienie o kontroli stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Kontrola odbyła się w godzinach od 11:00 do 13:00, w następującym składzie komisji:
-
Hanna
Adamczewska–
przewodniczący komisji
- Barbara
Nikodem
- Maciej
Rejment.
W posiedzeniu uczestniczyła pani Krystyna Sichel – Zastępca Burmistrza Szubina oraz pani Wioletta Martek – Skarbnik Gminy Szubin.
Komisja przyjęła następujący porządek kontroli:
-
Zaopiniowanie
informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Szubin za pierwsze
półrocze 2014 roku wraz z informacją o kształtowaniu się
wieloletniej prognozy finansowej Gminy Szubin za pierwsze półrocze
2015 roku oraz informacją o przebiegu wykonania budżetu
Rejonowej Biblioteki Publicznej, Szubińskiego Domu Kultury i Muzeum
Ziemi Szubińskiej za pierwsze półrocze 2015 roku.
- Sprawy bieżące.
Protokół dostępny w Urzędzie Miejskim w Szubinie, w Biurze Obsługi Klienta, w dniach i godzinach przyjmowania interesantów.
metryczka
Wytworzył: Beata Danielewska-Szymczak (23 września 2015)
Opublikował: Izabela Mężykowska (23 lutego 2016, 12:46:23)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 296