Protokół kontroli Nr 17/16
PROTOKÓŁ KONTROLI NR 17/16
Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Szubinie
z dnia 24 lutego 2016 roku
Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Szubinie
z dnia 24 lutego 2016 roku
W dniu 24 lutego 2016 r. w sali nr 35 Urzędu Miejskiego w Szubinie przy ul. Kcyńskiej 13, realizując uchwałę nr XVIII/207/16 Rady Miejskiej z dnia 4 lutego 2016 r w sprawie zatwierdzenia rocznego planu kontroli na 2016 r w godzinach od 10,00 do 12.30 Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w Szubinie przeprowadziła kontrolę w Urzędzie Miejskim w Szubinie, którego kierownikiem jest pan Artur Michalak, w składzie:
- Hanna
Adamczewska - Przewodnicząca KR
- Barbara
Nikodem - Wiceprzewodnicząca KR
- Maciej
Rejment - członek KR
- Wioletta
Borys-Stachowiak - członek KR
- Anna Kijowska - członek KR.
Zawiadomienie o kontroli stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Porządek kontroli:
- Otwarcie
i ustalenie porządku posiedzenia.
- Przyjęcie
protokołu nr 16/16 z przeprowadzonej kontroli.
- Kontrola
realizacji programu usuwania azbestu.
- Kontrola
wykorzystania środków przeznaczonych na realizację Gminnego
Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i
Przeciwdziałania Narkomanii za 2015 r:
- analiza
wykonania zadań i ich kosztów ujętych w harmonogramie wg
rozdziałów 85154 i 85153 wynikających z programu;
- Komisja
rozwiązywania Problemów Alkoholowych – realizacja zadań i jej
koszty jako jednego z realizatorów programu.
Protokół dostępny w Urzędzie Miejskim w Szubinie, w Biurze Obsługi Klienta, w dniach i godzinach przyjmowania interesantów.
metryczka
Wytworzył: Hanna Adamczewska (2 marca 2016)
Opublikował: Izabela Mężykowska (20 maja 2016, 15:31:16)
Ostatnia zmiana: Izabela Mężykowska (12 września 2016, 12:13:40)
Zmieniono: poprawiono literówkę
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 278