Informacja o wynikach kontroli z wykorzystania dotacji w Stowarzyszeniu Polski Czerwony Krzyż w Szubinie
Informacja o wynikach kontroli z wykorzystania dotacji w Stowarzyszeniu "Polski Czerwony Krzyż" w Szubinie.
Sporządzona w oparciu o Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Szubinie Nr 0152/128/03 z dnia 18 grudnia 2003 roku.
Cel kontroli:
sprawdzenie prawidłowości wykorzystania dotacji z budżetu gminy Szubin.
Temat kontroli:
prawidłowość wykorzystania dotacji udzielonej z budżetu gminy Szubin zgodnie z zawartą umową realizowaną przez jednostkę kontrolowaną w okresie od 26.02.2005 roku do 31 grudnia 2004 roku.
Czas przeprowadzenia kontroli:
kontrolę przeprowadzono w dniach 6.10.2005 roku do 10.10.2005 roku.
Przedmiotowy zakres kontroli:
- | sprawdzenie wykorzystania dotacji pod względem zgodności z jej przeznaczeniem, |
- | ustalenie stopnia wydatkowania dotacji w odniesieniu do przedstawionego preliminarza wydatków, |
Ustalenia wyników kontroli:
- | w zakresie sprawdzenia wykorzystania dotacji pod względem zgodności z jej przeznaczeniem. |
W 2004 roku Stowarzyszenie PCK w Szubinie otrzymało dotację w kwocie 4.300,00 zł. Skontrolowana dotacja została wykorzystana zgodnie z jej przeznaczeniem. Badając dokumenty księgowe nieprawidłowości nie stwierdzono. |
metryczka
Wytworzył: Maria Wojtaszewska (3 listopada 2005)
Opublikował: Michał Moniak (10 listopada 2005, 12:07:04)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1845