Protokół kontroli Nr 40/18
PROTOKÓŁ KONTROLI
NR 40/18
Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Szubinie
20 lutego 2018 roku
Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Szubinie
20 lutego 2018 roku
W dniu 20 lutego 2018 r.
w sali nr 34 Urzędu Miejskiego w Szubinie przy ul. Kcyńskiej 12, realizując
uchwałę nr XXXIX/488/17 Rady Miejskiej z dnia 28 grudnia 2017 r. w godzinach od
13:00 do 15:30 Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w Szubinie przeprowadziła
kontrolę w Urzędzie Miejskim w Szubinie, którego kierownikiem jest pan Artur Michalak.
Kontrolę przeprowadził, na podstawie § 69 ust. 2 uchwały Rady Miejskiej w Szubinie Nr XI/84/15 z dnia 30 lipca 2015 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Szubin, Zespół Kontrolny powołany przez Przewodniczącą Komisji Rewizyjnej w następującym składzie:
Upoważnienie dla Zespołu Kontrolnego stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Zawiadomienie o kontroli stanowi załącznik nr 3 do protokołu.
Tematy kontroli:
Kontrolę przeprowadził, na podstawie § 69 ust. 2 uchwały Rady Miejskiej w Szubinie Nr XI/84/15 z dnia 30 lipca 2015 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Szubin, Zespół Kontrolny powołany przez Przewodniczącą Komisji Rewizyjnej w następującym składzie:
- Hanna Adamczewska – Przewodnicząca Zespołu Kontrolnego;
- Maciej Rejment – członek zespołu;
- Wioletta Borys-Stachowiak – członek zespołu;
- Anna Kijowska – członek zespołu.
Upoważnienie dla Zespołu Kontrolnego stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Zawiadomienie o kontroli stanowi załącznik nr 3 do protokołu.
Tematy kontroli:
- Kontrola poboru inkaso za opłatę targową w oparciu o obowiązujące uchwały Rady Miejskiej w Szubinie i zarządzenia Burmistrza Szubina za 2017 rok.
Protokół dostępny w Urzędzie Miejskim w Szubinie, w Biurze Obsługi Klienta, w dniach i godzinach przyjmowania interesantów.
metryczka
Wytworzył: Hanna Adamczewska (27 lutego 2018)
Opublikował: Izabela Mężykowska (16 maja 2018, 12:49:50)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 289