Protokół kontroli Nr 46/18
PROTOKÓŁ
KONTROLI NR 46/18
Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Szubinie
9 maja 2018 roku
Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Szubinie
9 maja 2018 roku
W dniu 9 maja 2018 r. w Urzędzie Miejskim w Szubinie (biuro nr 34) przy ul. Kcyńskiej 12, realizując uchwałę nr XXXIX/488/17
Rady Miejskiej z dnia 28 grudnia 2017 r. w sprawie zatwierdzenia rocznego planu
kontroli na 2018 r., w godzinach od 14:00 do 18:00 Komisja Rewizyjna Rady
Miejskiej w Szubinie przeprowadziła kontrolę,
którego kierownikiem jest pan Artur
Michalak, w składzie:
Zawiadomienie o kontroli stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Porządek kontroli:
Protokół dostępny w Urzędzie Miejskim w Szubinie, w Biurze Obsługi Klienta, w dniach i godzinach przyjmowania interesantów.
- Hanna Adamczewska – Przewodnicząca KR;
- Barbara Nikodem – Wiceprzewodnicząca KR;
- Maciej Rejment – członek KR;
- Wioletta Borys-Stachowiak – członek KR;
- Anna
Kijowska – członek KR
Zawiadomienie o kontroli stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Porządek kontroli:
- Kontrola wykonania budżetu gminy za 2017 rok:
- analiza sprawozdania z wykonania budżetu,
- analiza informacji o stanie mienia komunalnego,
- zapoznanie się z opinią RIO w Bydgoszczy dotyczącą wykonania budżetu gminy za 2017 rok,
- analiza sprawozdania finansowego,
- opracowanie i przegłosowanie uchwały w sprawie stanowiska KR o wykonaniu budżetu gminy za 2017 rok wraz z uzasadnieniem,
- opracowanie i przegłosowanie uchwały KR w
sprawie wniosku o udzielenie absolutorium dla Burmistrza Szubina za 2017 rok wraz
z uzasadnieniem.
Protokół dostępny w Urzędzie Miejskim w Szubinie, w Biurze Obsługi Klienta, w dniach i godzinach przyjmowania interesantów.
metryczka
Wytworzył: Hanna Adamczewska (15 maja 2018)
Opublikował: Izabela Mężykowska (16 maja 2018, 13:17:27)
Ostatnia zmiana: Izabela Mężykowska (11 października 2018, 10:24:40)
Zmieniono: poprawiono literówkę
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 323