Ogłoszenie o wszczęciu postępowania adm. w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegajacego na remoncie nawierzchni drogi krajowej nr 5 na odcinku Kołaczkowo - Łachowo
Burmistrz Szubina
z siedzibą w Szubinie przy ul. Kcyńskiej 12 tel. 052 391-07-00, 052 391-07-53
z siedzibą w Szubinie przy ul. Kcyńskiej 12 tel. 052 391-07-00, 052 391-07-53
Ogłoszenie
Burmistrz Szubina w związku z art. 32 ust. 1 pkt 1. i ust. 3 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. Nr 62, poz. 627, z późn. zm.) oraz art. 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071, z 2001r. Nr 49, poz. 509; z 2002r. Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271,
Nr 169, poz. 1387; z 2003r. Nr 130, poz. 1188, Nr 170, poz. 1660; z 2004r. Nr 162, poz. 1692) podaje do publicznej wiadomości, że wszczął postępowanie administracyjne z wniosku Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w
Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, Bydgoszcz w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na remoncie nawierzchni drogi krajowej nr 5 na odcinku Kołaczkowo - Łachowo od km 69+573 do km 70+988, odcinek ten ma długość 1,415 km.
Jednocześnie podaje się do publicznej wiadomości, że w wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie znajdującym się w pokoju nr 17 Urzędu Miejskiego w Szubinie zamieszczono dane o wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację w/w przedsięwzięcia.
Wszelkie uwagi i wnioski należy składać w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Szubinie w godzinach od 8:00 do 15:00.
metryczka
Wytworzył: Alicja Hoffmann (17 marca 2006)
Opublikował: Michał Moniak (28 kwietnia 2006, 10:16:16)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1545