Protokół kontroli Nr 8/19
Protokół kontroli nr 8/19
Komisji Rewizyjnej
Rady Miejskiej w Szubinie
Komisji Rewizyjnej
Rady Miejskiej w Szubinie
20 sierpnia 2019 r.
W dniu 20 sierpnia 2019 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szubinie przy ul. Kcyńskiej 12,
realizując uchwałę IV/24/18 Rady Miejskiej w Szubinie z dnia 28 grudnia 2018
roku w godzinach od 11.00 do 13.30 Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w Szubinie
przeprowadziła kontrolę w Urzędzie Miejskim w Szubinie, którego kierownikiem jest
pani Mariusz Piotrkowski.
Komisja w składzie:
Lista obecności członków komisji stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Lista obecności gości stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Zawiadomienie o kontroli stanowi załącznik nr 3 do protokołu.
- Michalak Artur - Przewodniczący Komisji;
- Adamczewska Hanna;
- Pietrzycki Mariusz;
- Rejment Maciej;
- Woźniak Beata.
Lista obecności członków komisji stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Lista obecności gości stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Zawiadomienie o kontroli stanowi załącznik nr 3 do protokołu.
Temat kontroli:
Kontrola wydatków poniesionych na działalność OSP gminy Szubin w 2018 roku.
Protokół dostępny w Urzędzie Miejskim w Szubinie, w Biurze Obsługi Klienta, w dniach i godzinach przyjmowania interesantów.
metryczka
Wytworzył: Beata Woźniak (20 sierpnia 2019)
Opublikował: Izabela Mężykowska (20 sierpnia 2019, 17:13:47)
Ostatnia zmiana: Izabela Mężykowska (20 sierpnia 2019, 17:26:47)
Zmieniono: poprawiono formę
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 354