Protokół kontroli Nr 14/20
PROTOKÓŁ KONTROLI NR 14/20
Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Szubinie
21 maja 2020 roku
W dniu 21 maja 2020 r. w Biurze Rady Miejskiej Urzędu Miejskiego w Szubinie przy ul. Kcyńskiej 12, realizując uchwałę nr XV/130/19 Rady Miejskiej z dnia 30 grudnia 2019 r. w sprawie zatwierdzenia rocznego planu kontroli Komisji Rewizyjnej na 2020 r., w godzinach od 12:00 do 15:00 Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w Szubinie przeprowadziła kontrolę w Urzędzie Miejskim w Szubinie, którego kierownikiem jest pan Mariusz Piotrkowski, w następującym składzie:
1. Artur Michalak – Przewodniczący KR
2. Pietrzycki Mariusz – Wiceprzewodniczący KR
3. Hanna Adamczewska - członek KR
4. Maciej Rejment – członek KR
5. Beata Wożniak – członek KR
Lista obecności członków Komisji stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Zawiadomienie o kontroli stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Porządek kontroli:
1. Kontrola wykonania budżetu gminy za 2019 rok:
analiza sprawozdania z wykonania budżetu,
analiza informacji o stanie mienia komunalnego,
zapoznanie się z opinią RIO w Bydgoszczy dotyczącą wykonania budżetu gminy za 2019 rok,
analiza sprawozdania finansowego,
opracowanie i przegłosowanie uchwały w sprawie stanowiska KR o wykonaniu budżetu gminy za 2019 rok wraz z uzasadnieniem,
opracowanie i przegłosowanie uchwały KR w sprawie wniosku o udzielenie absolutorium dla Burmistrza Szubina za 2019 rok wraz z uzasadnieniem.
Protokół dostępny w Urzędzie Miejskim w Szubinie, w Biurze Obsługi Klienta, w dniach i godzinach przyjmowania interesantów.
metryczka
Wytworzył: Hanna Adamczewska (28 maja 2020)
Opublikował: Izabela Mężykowska (10 sierpnia 2020, 15:37:33)
Ostatnia zmiana: Izabela Mężykowska (16 lutego 2021, 11:38:03)
Zmieniono: poprawiono literówkę
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 341