Protokół kontroli Nr 22/21
Protokół
kontroli nr 22/21
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
Rady Miejskiej w Szubinie
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
Rady Miejskiej w Szubinie
W czwartek 10 czerwca 2021 r. w siedzibie Rejonowej Biblioteki
Publicznej przy ul. Kcyńskiej 11, realizując uchwałę Nr XXVIII/245/20 Rady
Miejskiej w Szubinie z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie zatwierdzenia planu
kontroli Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Szubinie na 2021 rok w godzinach
od 12.00 do 13:50 Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w Szubinie przeprowadziła
kontrolę Urzędu Miejskiego w Szubinie, którego kierownikiem jest pan Mariusz Piotrkowski w następującym
składzie:
Lista obecności gości stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Zawiadomienie o kontroli stanowi załącznik nr 3 do protokołu.
- Michalak Artur - Przewodniczący Komisji
- Hanna Adamczewska
- Pietrzycki Mariusz
- Rejment Maciej
- Woźniak Beata.
Lista obecności gości stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Zawiadomienie o kontroli stanowi załącznik nr 3 do protokołu.
Tematem
posiedzenia było:
Kontrola wykonania budżetu gminy za 2020 rok:
- analiza sprawozdania z wykonania budżetu,
- analiza informacji o stanie mienia komunalnego,
- zapoznanie się z opinią RIO w Bydgoszczy dotyczącą wykonania budżetu gminy za 2020 rok,
- przygotowanie opinii Komisji o wykonaniu budżetu,
- wysłuchanie opinii Burmistrza w powyższej sprawie i zapoznanie Burmistrza ze stanowiskiem Komisji,
- opracowanie i przegłosowanie
projektu wniosku wraz z uzasadnieniem w sprawie udzielenia / nieudzielenia
absolutorium Burmistrzowi Szubina za 2020 rok.
Protokół dostępny w Urzędzie Miejskim w Szubinie, w Biurze Obsługi Klienta, w dniach i godzinach przyjmowania interesantów.
metryczka
Wytworzył: Artur Michalak (17 czerwca 2021)
Opublikował: Izabela Mężykowska (7 lipca 2021, 13:31:39)
Ostatnia zmiana: Izabela Mężykowska (8 grudnia 2021, 15:44:36)
Zmieniono: poprawiono literówkę
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 254