Protokół kontroli Nr 22/21

Protokół kontroli nr 22/21
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
Rady Miejskiej w Szubinie
 

W czwartek 10 czerwca 2021 r. w siedzibie Rejonowej Biblioteki Publicznej przy ul. Kcyńskiej 11, realizując uchwałę Nr XXVIII/245/20 Rady Miejskiej w Szubinie z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie zatwierdzenia planu kontroli Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Szubinie na 2021 rok w godzinach od 12.00 do 13:50 Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w Szubinie przeprowadziła kontrolę Urzędu Miejskiego w Szubinie, którego kierownikiem jest pan Mariusz Piotrkowski w następującym składzie:
  1. Michalak Artur - Przewodniczący Komisji
  2. Hanna Adamczewska
  3. Pietrzycki Mariusz
  4. Rejment Maciej
  5. Woźniak Beata.
Lista obecności członków komisji stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Lista obecności gości stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Zawiadomienie o kontroli stanowi załącznik nr 3 do protokołu.

Tematem posiedzenia było:

Kontrola wykonania budżetu gminy za 2020 rok:
  • analiza sprawozdania z wykonania budżetu,
  • analiza informacji o stanie mienia komunalnego,
  • zapoznanie się z opinią RIO w Bydgoszczy dotyczącą wykonania budżetu gminy za 2020 rok, 
  • przygotowanie opinii Komisji o wykonaniu budżetu, 
  • wysłuchanie opinii Burmistrza w powyższej sprawie i zapoznanie Burmistrza ze stanowiskiem Komisji, 
  • opracowanie i przegłosowanie projektu wniosku wraz z uzasadnieniem w sprawie udzielenia / nieudzielenia absolutorium Burmistrzowi Szubina za 2020 rok.



Protokół dostępny w Urzędzie Miejskim w Szubinie, w Biurze Obsługi Klienta, w dniach i godzinach przyjmowania interesantów.

metryczka


Wytworzył: Artur Michalak (17 czerwca 2021)
Opublikował: Izabela Mężykowska (7 lipca 2021, 13:31:39)

Ostatnia zmiana: Izabela Mężykowska (8 grudnia 2021, 15:44:36)
Zmieniono: poprawiono literówkę

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 254