Protokół kontroli Nr 23/21
Protokół
kontroli nr 23/21
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
Rady Miejskiej w Szubinie
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
Rady Miejskiej w Szubinie
W czwartek 19 sierpnia 2021 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szubinie, przy ul. Kcyńskiej 12, w biurze nr 34 realizując uchwałę Nr XXVIII/245/20 Rady
Miejskiej w Szubinie z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie zatwierdzenia planu
kontroli Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Szubinie na 2021 rok w godzinach
od 12.00 do 13:30 Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w Szubinie przeprowadziła
kontrolę Urzędu Miejskiego w Szubinie, którego kierownikiem jest pan Mariusz Piotrkowski w następującym
składzie:
Lista obecności gości stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Zawiadomienie o kontroli stanowi załącznik nr 3 do protokołu.
- Michalak Artur - Przewodniczący Komisji
- Hanna Adamczewska
- Pietrzycki Mariusz
- Woźniak Beata.
Lista obecności gości stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Zawiadomienie o kontroli stanowi załącznik nr 3 do protokołu.
Tematem
posiedzenia było:
- Kontrola wydatków poniesionych na działalność OSP za 2020 rok.
Informacja o dostępności protokołu w Urzędzie Miejskim w Szubinie, w Biurze Obsługi Klienta, w dniach i godzinach przyjmowania interesantów.
metryczka
Wytworzył: Beata Woźniak (26 sierpnia 2021)
Opublikował: Izabela Mężykowska (8 grudnia 2021, 15:32:52)
Ostatnia zmiana: Izabela Mężykowska (8 grudnia 2021, 15:49:45)
Zmieniono: poprawiono literówkę
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 202