Działalność gospodarcza, sprzedaż alkoholi
Działalność organizacji pożytku publicznego
Ewidencja ludności, dowody osobiste
Fundusz sołecki | Gospodarka przestrzenna | Karta Dużej Rodziny
Kultura, zabytki | Kształcenie młodocianych pracowników, stypendia naukowe, sportowe i artystyczne, zwrot kosztów dowozu dzieci
Małżeństwa, urodzenia, zgony | Nagrody, medale, patronaty
Nauczyciele | Nieruchomości | Obiekty sportowe | Ochrona środowiska, gospodarka odpadami komunalnymi, gospodarka wodno-ściekowa
Podatki | Rolnictwo | Seniorzy | Skargi, petycje, poświadczenia, informacja publiczna
Sprawy socjalne | Transport drogowy | Uprawnienia żołnierzy (poborowych) oraz członków ich rodzin
Wybory | Lokale mieszkaniowe i użytkowe | Drogi gminne
Działalność organizacji pożytku publicznego
Ewidencja ludności, dowody osobiste
Fundusz sołecki | Gospodarka przestrzenna | Karta Dużej Rodziny
Kultura, zabytki | Kształcenie młodocianych pracowników, stypendia naukowe, sportowe i artystyczne, zwrot kosztów dowozu dzieci
Małżeństwa, urodzenia, zgony | Nagrody, medale, patronaty
Nauczyciele | Nieruchomości | Obiekty sportowe | Ochrona środowiska, gospodarka odpadami komunalnymi, gospodarka wodno-ściekowa
Podatki | Rolnictwo | Seniorzy | Skargi, petycje, poświadczenia, informacja publiczna
Sprawy socjalne | Transport drogowy | Uprawnienia żołnierzy (poborowych) oraz członków ich rodzin
Wybory | Lokale mieszkaniowe i użytkowe | Drogi gminne
1. zaświadczenia potwierdzającego, że grunty przeznaczone do zalesienia są położone na obszarze Natura 2000 lub obszarze znajdującym się na liście proponowanych obszarów mających znaczenie dla Wspólnoty
I. Wymagane dokumenty:
Wniosek
o wydanie zaświadczenia potwierdzającego, że grunty przeznaczone do zalesienia są położone na obnszarze Natura 2000 lub obszarze znajdującym się na liście proponowanych obszarów mających znaczenie dla Wspólnoty;
Klauzula informacyjna w
zakresie przetwarzania danych osobowych;
- w formie pisemnej: pocztą, przesyłając na adres: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, lub faksem, przesyłając na numer: 52-384-80-71;
- w formie dokumentu elektronicznego potwierdzonego przez wnoszącego podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu lub profilem zaufanym na ESP – adres: /63hqiye23j/skrytka;
- osobiście w Biurze Obsługi Klienta, pokój nr 12, w Urzędzie Miejskim w Szubinie.
II. Opłaty:
17 zł za wydanie zaświadczenia zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
W przypadku wydania postanowienia o odmowie wydania w/w zaświadczenia opłaty się nie uiszcza.
W przypadku wydania postanowienia o odmowie wydania w/w zaświadczenia opłaty się nie uiszcza.
Opłatę należy wpłacić na rachunek:
Gmina Szubin
Urząd Miejski w Szubinie
Bank Spółdzielczy w Szubinie
nr konta 73 8164 0001 0000 0505 2000 0024
z dopiskiem - "opłata za wydanie zaświadczenia dot. zalesienia" III. Przewidywany termin załatwienia sprawy:
Nie później niż w ciągu 7 dni.
IV. Sposób załatwienia sprawy:
Zgodnie z wnioskiem zainteresowanego.
V. Komórka odpowiedzialna:
Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa
biuro nr 4, tel. (052) 39-10-710 lub (052) 39-10-700 (centrala)
poniedziałek-piątek: godz. 7:30 – 15:30,
VI. Tryb odwoławczy:
Przy zaświadczeniu tryb odwoławczy nie występuje.
W przypadku wydania postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia - przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bydgoszczy wniesione za pośrednictwem Burmistrza Szubina w terminie 7 dni od dnia jego doręczenia.
VII. Podstawa prawna:
§ 6 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i
Rozwoju Wsi z 19 marca 2009 r. w sprawie szczególnych warunków i trybu
przyznawania pomocy finansowej w ramach działania „Zalesianie gruntów rolnych
oraz zalesianie gruntów innych niż rolne” objętego Programem Rozwoju Obszarów
Wiejskich na lata 2007-2013 (tj. z 8 lutego 2016 r. Dz. U. z 2016 r., poz. 153
ze zm.)
VIII. Uwagi:
Brak
metryczka
Wytworzył: Iwona Kubiak (5 stycznia 2022)
Opublikował: Iwona Kubiak (5 stycznia 2022, 11:15:34)
Ostatnia zmiana: Iwona Kubiak (5 stycznia 2022, 12:58:06)
Zmieniono: modyfikacja treści
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 263