
Działalność gospodarcza, sprzedaż alkoholi
Działalność organizacji pożytku publicznego
Ewidencja ludności, dowody osobiste
Fundusz sołecki | Gospodarka przestrzenna | Karta Dużej Rodziny
Kultura, zabytki | Kształcenie młodocianych pracowników, stypendia naukowe, sportowe i artystyczne, zwrot kosztów dowozu dzieci
Małżeństwa, urodzenia, zgony | Nagrody, medale, patronaty
Nauczyciele | Nieruchomości | Obiekty sportowe | Ochrona środowiska, gospodarka odpadami komunalnymi, gospodarka wodno-ściekowa
Podatki | Rolnictwo | Seniorzy | Skargi, petycje, poświadczenia, informacja publiczna
Sprawy socjalne | Transport drogowy | Uprawnienia żołnierzy (poborowych) oraz członków ich rodzin
Wybory | Lokale mieszkaniowe i użytkowe | Drogi gminne
Działalność organizacji pożytku publicznego
Ewidencja ludności, dowody osobiste
Fundusz sołecki | Gospodarka przestrzenna | Karta Dużej Rodziny
Kultura, zabytki | Kształcenie młodocianych pracowników, stypendia naukowe, sportowe i artystyczne, zwrot kosztów dowozu dzieci
Małżeństwa, urodzenia, zgony | Nagrody, medale, patronaty
Nauczyciele | Nieruchomości | Obiekty sportowe | Ochrona środowiska, gospodarka odpadami komunalnymi, gospodarka wodno-ściekowa
Podatki | Rolnictwo | Seniorzy | Skargi, petycje, poświadczenia, informacja publiczna
Sprawy socjalne | Transport drogowy | Uprawnienia żołnierzy (poborowych) oraz członków ich rodzin
Wybory | Lokale mieszkaniowe i użytkowe | Drogi gminne

Umorzenie, odroczenie lub rozłożenie na raty podatku rolnego
Podstawa prawna:
- osoby fizyczne
- art. 67b § 1 pkt 2 w związku z art 67a § 1 pkt 3 i art. 207 ustawy z
dnia 29 sierpnia 1997r. - ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2021 r. poz. 1540
ze zm.) art. 1 i 5 ustawy z dnia 30 kwietnia 2004r. o postępowaniu w
sprawach dotyczących pomocy publicznej ( Dz.U. z 2018, poz. 362 ze zm.).
- osoby prawne - art 67b § 1 pkt
2, w zw. z art. 67a § 1 pkt 3 i art. 207 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997
roku - ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2021 r., poz. 1540 ze zm.), art 1 i 5
ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 roku o postępowaniu w sprawach
dotyczących pomocy publicznej (Dz.U. z 2018r., poz. 362 ze zm.).
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Miejski w Szubinie ul. Kcyńska 12
Referat Podatków, Opłat i Windykacji pokój 41
Tel. 52 39-10-715 lub 52 39-10-700 (centrala)
Urząd Miejski w Szubinie ul. Kcyńska 12
Referat Podatków, Opłat i Windykacji pokój 41
Tel. 52 39-10-715 lub 52 39-10-700 (centrala)
Wymagane dokumenty:
- pismo podatnika
- osoby fizyczne - ubiegające się o pomoc de minimis (pomoc de minimis w rolnictwie i rybołówstwie)
jest zobowiązany do przedstawienia podmiotowi udzielającemu pomocy, wraz
z wnioskiem o udzielenie pomocy, wszystkich zaświadczeń/ oświadczeń o
pomocy de minimis, jakie otrzymał w ciągu 3 ostatnich lat
poprzedzających dzień wystąpienia z wnioskiem o udzielenie pomocy.
Do czasu przekazania przez podmiot ubiegający się o pomoc informacji zgodnie z ust. 5, pomoc nie może być udzielona temu podmiotowi.
Do czasu przekazania przez podmiot ubiegający się o pomoc informacji zgodnie z ust. 5, pomoc nie może być udzielona temu podmiotowi.
- osoby prawne - przedsiębiorca
ubiegający się o pomoc de minimis (pomoc de minimis w rolnictwie i
rybołówstwie) jest zobowiązany do przedstawienia podmiotowi
udzielającemu pomocy, wraz z wnioskiem o udzielenie pomocy, wszystkich
zaświadczeń/ oświadczeń o pomocy de minimis, jakie otrzymał w ciągu 3
ostatnich lat poprzedzających dzień wystąpienia z wnioskiem o udzielenie
pomocy oraz formularza informacji przedstawianych przy ubieganiu się o
pomoc de minimis.
Do czasu przekazania przez podmiot ubiegających się o pomoc zaświadczeń o pomocy de minimis, pomoc nie może być temu podmiotowi udzielona.
Do czasu przekazania przez podmiot ubiegających się o pomoc zaświadczeń o pomocy de minimis, pomoc nie może być temu podmiotowi udzielona.
Opłaty:
- brak
- brak
Termin załatwienia sprawy:
- 1 miesiąc
- o każdym nie załatwieniu sprawy we właściwym terminie organ podatkowy obowiązany jest zawiadomić stronę podając przyczyny nie dotrzymania terminu i wskazując nowy termin załatwienia sprawy.
- 1 miesiąc
- o każdym nie załatwieniu sprawy we właściwym terminie organ podatkowy obowiązany jest zawiadomić stronę podając przyczyny nie dotrzymania terminu i wskazując nowy termin załatwienia sprawy.
Tryb odwoławczy:
Od decyzji służy stronie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bydgoszczy za pośrednictwem organu który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Od decyzji służy stronie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bydgoszczy za pośrednictwem organu który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Dodatkowe informacje:
Formularz o pomocy publicznej uzyskanej przez przedsiębiorcę wypełniają tylko osoby prowadzące działalność gospodarczą.
Formularz o pomocy publicznej uzyskanej przez przedsiębiorcę wypełniają tylko osoby prowadzące działalność gospodarczą.
Załączniki:
1) wniosek o:
- umorzenie zaległości zaległości podatkowej wraz z odsetkami za zwłokę podatku rolnego
pobierz (196kB)

- rozłożenie na raty zapłaty zaległości podatkowej wraz z odsetkami za zwłokę podatku rolnego
pobierz (239kB)

- odroczenie terminu płatności podatku rolnego
pobierz (232kB)

2) informacja o stanie majątkowym i zasobach majątkowych podatnika na dzień .........
pobierz (445kB)

3)
formularz informacji o pomocy publicznej otrzymanej przez
przedsiębiorcę/ rolnika w okresie trzech kolejnych lat poprzedzających
dzień złożenia wniosku o udzielenie pomocy
pobierz (166kB)

4) informacja o otrzymanej pomocy publicznej w odniesieniu do tych samych
kosztów kwalifikujących się do objęcia pomocą, na których pokrycie ma
być udzielona pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie
pobierz (233kB)

5) formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis dla osoby prawnej/ przedsiębiorstwa
pobierz (304kB)

metryczka
metryczka
Wytworzył: Beata Rucińska (22 marca 2022)
Opublikował: Beata Rucińska (22 marca 2022, 14:59:07)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 502