zawiadomienie o złożeniu raportu ooś
OŚiR.6220.8.2022
ZAWIADOMIENIE
o złożeniu raportu o oddziaływaniu na środowisko
o złożeniu raportu o oddziaływaniu na środowisko
Na podstawie
art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie , udziale społeczeństwa
w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021r.
poz. 247) oraz art. 49, art. 61 § 4 Kodeks postępowania administracyjnego
(tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 256) zawiadamiam, że w sprawie wydania
decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na „budowie
farmy fotowoltaicznej o mocy do 25 MW wraz z niezbędną infrastrukturą
techniczną, na działce o numerze ewidencyjnym 58/11 w obrębie Mąkoszyn w gminie Szubin, złożony został raport o oddziaływaniu na środowisko.
Wniosek w
sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w został złożony przez
Prezesa Zarządu SOLEADO Sp. z o.o. z siedzibą w Kruszyńcu 27, 86-014 Sicienko.
Jednocześnie informuję, że wystąpiłem z wnioskiem o uzgodnienie warunków
realizacji ww. inwestycji do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w
Bydgoszczy.
Strony tego
postępowania, na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks
postępowania administracyjnego mogą zapoznać się z dokumentacją w sprawie, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szubinie, ul. Kcyńska
12, Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa w godzinach pracy Urzędu i zgłaszać
ewentualne wnioski.
Otrzymują:
Strony postępowania
zawiadomione, zgodnie z art. 49 KPA
poprzez obwieszczenia na
tablicach ogłoszeń w Mąkoszynie i stronie bip17.lo.pl
OŚiR aa.
metryczka
Wytworzył: Burmistrz Szubina (30 czerwca 2022)
Opublikował: Alicja Hoffmann (30 czerwca 2022, 12:39:47)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 252