Działalność gospodarcza, sprzedaż alkoholi
Działalność organizacji pożytku publicznego
Ewidencja ludności, dowody osobiste
Fundusz sołecki | Gospodarka przestrzenna | Karta Dużej Rodziny
Kultura, zabytki | Kształcenie młodocianych pracowników, stypendia naukowe, sportowe i artystyczne, zwrot kosztów dowozu dzieci
Małżeństwa, urodzenia, zgony | Nagrody, medale, patronaty
Nauczyciele | Nieruchomości | Obiekty sportowe | Ochrona środowiska, gospodarka odpadami komunalnymi, gospodarka wodno-ściekowa
Podatki | Rolnictwo | Seniorzy | Skargi, petycje, poświadczenia, informacja publiczna
Sprawy socjalne | Transport drogowy | Uprawnienia żołnierzy (poborowych) oraz członków ich rodzin
Wybory | Lokale mieszkaniowe i użytkowe | Drogi gminne
Działalność organizacji pożytku publicznego
Ewidencja ludności, dowody osobiste
Fundusz sołecki | Gospodarka przestrzenna | Karta Dużej Rodziny
Kultura, zabytki | Kształcenie młodocianych pracowników, stypendia naukowe, sportowe i artystyczne, zwrot kosztów dowozu dzieci
Małżeństwa, urodzenia, zgony | Nagrody, medale, patronaty
Nauczyciele | Nieruchomości | Obiekty sportowe | Ochrona środowiska, gospodarka odpadami komunalnymi, gospodarka wodno-ściekowa
Podatki | Rolnictwo | Seniorzy | Skargi, petycje, poświadczenia, informacja publiczna
Sprawy socjalne | Transport drogowy | Uprawnienia żołnierzy (poborowych) oraz członków ich rodzin
Wybory | Lokale mieszkaniowe i użytkowe | Drogi gminne
Dodatek dla podmiotów wrażliwych
I. Wymagane dokumenty:- wniosek Pobierz wzór wniosku (1106kB)
-
oryginały lub kopie poświadczone urzędowo
lub notarialnie za zgodność z oryginałem
dokumentów potwierdzających uprawnienie do reprezentowania podmiotów,
o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt 4 ustawy, a także dokumenty sprzedaży
będące podstawą do dokonania obliczeń,
Wniosek można złożyć:
- w formie pisemnej: osobiście w Urzędzie w biurze nr 12 w godzinach pracy Urzędu lub pocztą przesyłając na adres Urząd Miejski w Szubinie ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin
- w formie dokumentu elektronicznego potwierdzonego przez wnoszącego kwalifikowanych podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym na ESP – adres: /63hqiye23j/skrytka;
Wniosek o wypłatę dodatku dla podmiotów wrażliwych składa się w terminie do dnia 30 listopada 2022r. Wnioski o wypłatę dodatku dla podmiotów wrażliwych złożone po 30 listopada 2022r. pozostawia się bez rozpoznania.
II. Opłaty:
Złożenie wniosku jest bezpłatne.
III. Przewidywany termin załatwienia sprawy:
W przypadku pozytywnej weryfikacji
wniosku o wypłatę dodatku dla podmiotów wrażliwych organ wypłacający zatwierdza
wniosek i dokonuje wypłaty dodatku dla podmiotów wrażliwych w terminie miesiąca
od dnia otrzymania prawidłowo sporządzonego wniosku.
IV. Sposób załatwienia sprawy:
Przyznanie przez burmistrza dodatku dla podmiotów wrażliwych nie wymaga wydania decyzji administracyjnej. Burmistrz przesyła wnioskodawcy informację o przyznaniu dodatku dla podmiotów wrażliwych na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej, o ile wnioskodawca wskazał adres poczty elektronicznej
we
wniosku o wypłatę tego dodatku. W przypadku gdy wnioskodawca
nie wskazał adresu poczty elektronicznej we wniosku o
wypłatę
dodatku dla podmiotów wrażliwych, burmistrz , odbierając ten wniosek od wnioskodawcy,
informuje go
o możliwości bezpośredniego odebrania od tego organu informacji
o przyznaniu tego dodatku. Nieodebranie informacji o przyznaniu
dodatku dla podmiotów wrażliwych nie wstrzymuje wypłaty tego dodatku.
V. Komórka odpowiedzialna:
Wydział Finansów Oświaty
Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, tel. 52 391 07 00
(centrala), poniedziałek od 7.30 do 15.30 wtorek od 7.30 do 17.30 od środy do
piątku w godz. 7:30 - 15:30
VI. Tryb odwoławczy:
Odmowa przyznania dodatku dla podmiotów
wrażliwych, uchylenie oraz rozstrzygnięcie w sprawie nienależnie pobranego
dodatku wymagają wydania decyzji administracyjnej.
Jeśli nie zgadzasz się
z wydaną decyzją, możesz odwołać się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w
Bydgoszczy. Masz na to 14 dni od otrzymania decyzji. Odwołanie składasz za
pośrednictwem Burmistrza Szubina.
VII. Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 15 września 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw (Dz.U. poz.1967)
- rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 20 września 2022 r. w sprawie wzorów oświadczeń składanych przez odbiorców ciepła niebędących gospodarstwami domowymi w celu skorzystania ze szczególnych rozwiązań w związku z sytuacją na rynku paliw (Dz.U. poz. 1975)
- rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 20 września 2022 r. w sprawie wzoru wniosku o wypłatę dodatku dla niektórych podmiotów niebędących gospodarstwami domowymi z tytułu wykorzystywania niektórych źródeł ciepła (Dz.U. poz. 1976)
VIII. Uwagi:
metryczka
Wytworzył: Mariusz Piotrkowski (28 września 2022)
Opublikował: Renata Kabulla (28 września 2022, 14:35:07)
Ostatnia zmiana: Renata Kabulla (3 października 2022, 11:25:22)
Zmieniono: poprawa informacji
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 237