Zawiadomienie o złożeniu raportu o oddziaływaniu na środowisko dla planowanej stacji paliw w Zamościu


OŚiR.6220.12.2022
 
 
 
OBWIESZCZENIE
 
ZAWIADOMIENIE
o złożeniu raportu o oddziaływaniu na środowisko
 
Na podstawie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022r. poz. 1029) oraz art. 49 i 61 § 4 Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 735 ze zm.) zawiadamiam, że w trakcie postępowania administracyjnego o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na „budowie stacji paliw płynnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą” na działkach nr 214/1 i 214/2 obręb Zamość, gmina Szubin, inwestor złożył w Urzędzie Miejskim w Szubinie raport o oddziaływaniu inwestycji na środowisko przygotowany przez Pana Leszka Gorzelę.
Sprawa została wszczęta na wniosek Pani Doroty Wolniewicz-Juźwiak, ul. Puchalskiego 9, 63-100 Śrem.
Ponadto informuję, że raport o oddziaływaniu inwestycji na środowisko został przesłany do uzgodnień do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nakle nad Notecią.
Strony tego postępowania, na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postępowania administracyjnego mogą zapoznać się z dokumentacją w sprawie, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szubinie, ul. Kcyńska 12, Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa w godzinach pracy Urzędu i zgłaszać ewentualne wnioski.
 
 
 
 
 
 
Otrzymują:  
Strony postępowania zawiadomione na podstawie art. 49 KPA poprzez wywieszenie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń w Zamościu oraz na stronie bip17.lo.pl 
             
 

metryczka


Wytworzył: Burmistrz Szubina (7 października 2022)
Opublikował: Alicja Hoffmann (11 października 2022, 12:11:44)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 113