Protokół kontroli Nr 31/22
Protokół
kontroli nr 31/22
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
Rady Miejskiej w Szubinie
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
Rady Miejskiej w Szubinie
11 sierpnia 2022 r.
W czwartek 11 sierpnia 2022 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szubinie przy
ul. Kcyńskiej 12, realizując uchwałę Nr XLI/363/21 Rady Miejskiej w Szubinie z
dnia 30 grudnia 2021 r. w sprawie zatwierdzenia planu kontroli Komisji
Rewizyjnej Rady Miejskiej w Szubinie na 2022 rok w godzinach od 12:00 do 13:45 Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w Szubinie przeprowadziła kontrolę Urzędu
Miejskiego w Szubinie, którego kierownikiem jest pan Mariusz Piotrkowski, w następującym składzie:
Lista obecności członków komisji stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Lista obecności gości stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Zawiadomienie o kontroli stanowi załącznik nr 3 do protokołu.
Tematem posiedzenia było:
- Michalak Artur - Przewodniczący Komisji;
- Hanna Adamczewska;
- Pietrzycki Mariusz;
- Woźniak Beata.
Lista obecności członków komisji stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Lista obecności gości stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Zawiadomienie o kontroli stanowi załącznik nr 3 do protokołu.
Tematem posiedzenia było:
- Kontrola wydatków poniesionych na działalność OSP gminy Szubin w 2021 roku.
- Kontrola wykonania modernizacji oświetlenia za rok 2021.
Na
podstawie § 87 ust. 1 uchwały nr V/35/19
Rady Miejskiej w
Szubinie z dnia 7
lutego 2019 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Szubin, protokoły
z posiedzeń rady i komisji podlegają udostępnieniu w urzędzie w
Biurze Obsługi Klienta w dniach i godzinach przyjmowania
interesantów.
metryczka
metryczka
Wytworzył: Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w Szubinie (18 sierpnia 2022)
Opublikował: Izabela Mężykowska (4 listopada 2022, 11:00:00)
Ostatnia zmiana: Izabela Mężykowska (4 listopada 2022, 11:05:46)
Zmieniono: poprawiono formę
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 139