Protokół kontroli Nr 33/22

Protokół kontroli nr 33/22
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
Rady Miejskiej w Szubinie

 
3 listopada 2022 r.
 
W czwartek 3 listopada 2022 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szubinie przy ul. Kcyńskiej 12, realizując uchwałę Nr XLI/363/21 Rady Miejskiej w Szubinie z dnia 30 grudnia 2021 r. w sprawie zatwierdzenia planu kontroli Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Szubinie na 2022 rok w godzinach od 13:00 do 14:45 Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w Szubinie przeprowadziła kontrolę Urzędu Miejskiego w Szubinie, którego kierownikiem jest pan Mariusz Piotrkowski, oraz kontrolę MGOPS w Szubinie, którego dyrektorem jest pani Renata Michalak.
 
Skład komisji:
  1. Michalak Artur - Przewodniczący Komisji;
  2. Hanna Adamczewska; 
  3. Pietrzycki Mariusz; 
  4. Rejment Maciej; 
  5. Woźniak Beata.
 
Lista obecności członków komisji stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Lista obecności gości stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Zawiadomienie o kontroli stanowi załącznik nr 3 do protokołu.
 
Tematem posiedzenia było:
  1. Kontrola przeprowadzonych zamówień publicznych w I półroczu 2022 roku.
  2. Kontrola udzielonych świadczeń z pomocy społecznej w roku 2021.



Na podstawie § 87 ust. 1 uchwały nr V/35/19 Rady Miejskiej w Szubinie z dnia 7 lutego 2019 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Szubin, protokoły z posiedzeń rady i komisji podlegają udostępnieniu w urzędzie w Biurze Obsługi Klienta w dniach i godzinach przyjmowania interesantów.


metryczka


Wytworzył: Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w Szubinie (3 listopada 2022)
Opublikował: Izabela Mężykowska (4 listopada 2022, 11:08:41)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 81