Obwieszczenie o wszczęciu postępowania adm. w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie stacji paliw PKN ORLEN S.A. Nr 913 przy drodze nr 5 w Kołaczkowie


Burmistrz Szubina

ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin
Tel. 052 391-07-00, 052 391-07-85


Obwieszczenie

Na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 1. i ust. 3 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2006r. Nr 129, poz. 902 z późn. zm.) oraz art. 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) podaję do publicznej wiadomości, że w Urzędzie Miejskim w Szubinie zostało wszczęte postępowanie administracyjne z wniosku Przedsiębiorstwa Projektowo – Budowlanego „PERFEKT” działającego z upoważnienia Polskiego Koncernu Naftowego ORLEN S.A z siedzibą przy ul. Chemików 7 w Płocku w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie stacji paliw PKN ORLEN S.A. Nr 913 przy drodze nr 5 w Kołaczkowie, w gminie Szubin, w miejscu istniejącej po jej rozbiórce, na terenie nieruchomości oznaczonej nr 72/42, 72/43 w Kołaczkowie, gm. Szubin.
Informuję, że w ramach toczącego się postępowania został przygotowany raport oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
Jednocześnie podaję do publicznej wiadomości, że w wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie znajdującym się w pokoju nr 4 Urzędu Miejskiego w Szubinie zamieszczono dane dot. wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację w/w przedsięwzięcia.
Wszelkie uwagi i wnioski dot. prowadzonego postępowania można składać w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Szubinie w godzinach od 8:00 do 15:00.

metryczka


Wytworzył: Alicja Hoffmann (3 grudnia 2007)
Opublikował: Michał Moniak (18 grudnia 2007, 13:39:42)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1496