Protokół Nr 25/13
PROTOKÓŁ
Nr 25/13
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
z dnia 4 czerwca 2013 r.
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
z dnia 4 czerwca 2013 r.
Dnia
4 czerwca
2013
r. w Urzędzie
Miejskim w Szubinie
przy ul. Kcyńskiej 12, w sali
nr 35, od godz. 14:30
do 16:00
odbyło
się posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Szubinie.
Zawiadomienie o posiedzeniu komisji stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Posiedzenie odbyło się w następującym składzie komisji:
Stanisław Głowacki – przewodniczący komisji
Hanna Adamczewska
Danuta Boruch
Małgorzata Krall
Tomasz Wachowiak.
Lista obecności członków komisji stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
W posiedzeniu uczestniczył pan Ignacy Pogodziński – Burmistrz Szubina oraz pani Wioletta Martek – Skarbnik Gminy.
Lista obecności zaproszonych gości stanowi załącznik nr 3 do protokołu.
Tematem posiedzenia było:
Badanie wykonania budżetu gminy za rok 2012:
Protokół dostępny w Urzędzie Miejskim w Szubinie, w Biurze Obsługi Klienta, w dniach i godzinach przyjmowania interesantów.
Zawiadomienie o posiedzeniu komisji stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Posiedzenie odbyło się w następującym składzie komisji:
Stanisław Głowacki – przewodniczący komisji
Hanna Adamczewska
Danuta Boruch
Małgorzata Krall
Tomasz Wachowiak.
Lista obecności członków komisji stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
W posiedzeniu uczestniczył pan Ignacy Pogodziński – Burmistrz Szubina oraz pani Wioletta Martek – Skarbnik Gminy.
Lista obecności zaproszonych gości stanowi załącznik nr 3 do protokołu.
Tematem posiedzenia było:
Badanie wykonania budżetu gminy za rok 2012:
-
analiza
sprawozdania z wykonania budżetu,
- analiza
informacji o stanie mienia komunalnego,
- kontrola
udzielonych ulg i umorzeń podatku za rok 2012,
- zapoznanie
się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy
dotyczącą wykonania budżetu gminy za rok 2012,
- przygotowanie
opinii Komisji o wykonaniu budżetu,
- wysłuchanie
opinii Burmistrza w powyższej sprawie,
- zapoznanie
Burmistrza ze stanowiskiem Komisji,
- opracowanie i przegłosowanie projektu wniosku wraz z uzasadnieniem w sprawie udzielenia bądź nieudzielenia absolutorium Burmistrzowi Szubina za rok 2012.
Protokół dostępny w Urzędzie Miejskim w Szubinie, w Biurze Obsługi Klienta, w dniach i godzinach przyjmowania interesantów.
metryczka
Wytworzył: Izabela Mężykowska (11 czerwca 2013)
Opublikował: Izabela Mężykowska (29 lipca 2013, 10:52:32)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 522