Zarządzenie nr 0050.1.23.2022Burmistrza Szubinaz dnia 1 lutego 2022w sprawie powołania komisji do spraw szacowania strat powstałych w wyniku zdarzeń mających znamiona klęski żywiołowej w styczniu 2022 r. w gminie Szubin

Zarządzenie nr 0050.1.23.2022
Burmistrza Szubina
z dnia 1 lutego 2022


w sprawie powołania komisji do spraw szacowania strat powstałych w wyniku zdarzeń mających znamiona klęski żywiołowej w styczniu 2022 r. w gminie Szubin

Na podstawie art. 30 ust. 1 i art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2021 r., poz. 1372) oraz § 6 ust. 4 zarządzenia Burmistrza Szubina nr 120.28.2021 z dnia 29 grudnia 2021 r. w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Szubinie zarządza się, co następuje:
§ 1. Powołuję komisję do spraw szacowania strat powstałych na skutek niekorzystnych zjawisk atmosferycznych, które spowodowały straty w mieniu na terenie gminy Szubin w składzie:
1) Przewodniczący – Joanna Nowak-Moniak – kierownik Referatu Zarządzania Inwestycjami,
2) Zastępca Przewodniczącego Dariusz Zieliński - pracownik Urzędu Miejskiego w Szubinie,
3) Członkowie:
a) Renata Michalak – dyrektor Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szubinie,
b) Bartłomiej Szweda – kierownik Referatu Zarządzania Drogami i Infrastruktury Drogowej,
c) Natalia Konieczna-Walczak - pracownik Urzędu Miejskiego w Szubinie,
d) Przemysław Owczarzak – pracownik Urzędu Miejskiego w Szubinie,
§ 2. Zadaniem komisji jest:
1) szacowanie wielkości strat na terenie gm. Szubin powstałych  na skutek zdarzeń mających znamiona klęski żywiołowej i sporządzenie protokołów w tym zakresie,
2) sporządzanie zbiorczego protokołu w/w strat.
§ 3. Zarządzanie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Burmistrz Szubina
       /-/
Mariusz Piotrkowski


pobierz zarządzenie (10kB) word

metryczka


Opublikował: Adam Lewandowski (2 lutego 2022, 15:44:41)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 176