Zbiory danych osobowych

  1. Ewidencja skarg i wniosków w Urzędzie Miejskim w Szubinie
  2. Ewidencja jednostek pomocniczych Gminy Szubin
  3. Ewidencja ławników
  4. Urząd Stanu Cywilnego w Szubinie
  5. Ewidencja zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Szubinie
  6. Budownictwo, Urbanistyka, Architektura
  7. Dodatki mieszkaniowe i dodatki energetyczne
  8. Rejestr numerów porządkowych budynków
  9. Gospodarka Nieruchomościami
  10. Ochrona środowiska
  11. Utrzymanie czystości i porządku w gminie oraz gospodarka odpadami
  12. Rejestr rolników, u których wystąpiły szkody łowieckie
  13. Ochrona zwierząt
  14. Rejestr rolników dotkniętych klęskami żywiołowymi
  15. Zaświadczenia o prowadzeniu gospodarstwa rolnego oraz o pracy w gospodarstwie rolnym
  16. Ewidencja plantatorów uprawy maku i konopi
  17. Ewidencja właścicieli lasów prywatnych
  18. Usuwanie drzew i krzewów
  19. Zbiór danych osobowych przetwarzanych w związku z zatrudnieniem w urzędzie, świadczeniem mu usług na podstawie umów cywilnoprawnych, a także dotyczących osób uczących się
  20. Zbiory danych tworzone na podstawie przepisów dotyczących wyborów do Sejmu, Senatu, Parlamentu Europejskiego, rad gmin, rad powiatów i sejmików województw, wyborów na urząd Prezydenta RP, burmistrza miasta oraz dotyczących referendum ogólnokrajowego i lokalnego
  21. Ewidencja ludności i dowody osobiste
  22. Ewidencja osób podlegających kwalifikacji wojskowej
  23. Podatki i opłaty lokalne oraz ulgi podatkowe
  24. Zbiór danych przetwarzanych wyłącznie w celu wystawienia faktury, rachunku lub prowadzenia sprawozdawczości finansowej
  25. Gospodarka lokalowa Gminy Szubin
  26. Działalność gospodarcza
  27. Świadczenia rodzinne
  28. Świadczenia alimentacyjne
  29. Ewidencja osób składających oświadczenia majątkowe
  30. Korespondencja przychodząca i wychodząca
  31. Zawiadomienia o skazaniu i tymczasowym aresztowaniu
  32. Rejestr osób skierowanych do wykonywania nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne
  33. Ochrona przeciwpożarowa
  34. Ewidencja niepodatkowych należności budżetowych o charakterze publicznoprawnym
  35. Ewidencja finansowo-księgowa dochodów i wydatków Urzędu Miejskiego w Szubinie
  36. Zwrot podatku akcyzowego producentom rolnym
  37. Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
  38. Udzielanie zezwoleń za zajęcie pasa drogowego
  39. Dokumentacja osobowa ze zlikwidowanych przedsiębiorstw komunalnych i innych jednostek organizacyjnych Gminy Szubin
  40. Wnioski o udostępnienie informacji publicznej
  41. Wydawanie zezwolenia na lokalizację nowego lub przebudowę istniejącego zjazdu
  42. Wydawanie zezwoleń na umieszczanie w pasie drogowym urządzenia lub obiektu nie związanego z gospodarką drogową lub potrzebami ruchu
  43. Wykaz osób posiadających uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych
  44. Wolontariusze
  45. Ewidencja decyzji administracyjnych w sprawie przeznaczenia do wykonania świadczeń rzeczowych i osobistych na rzecz obrony
  46. Wodociągi
  47. Straż Miejska w Szubinie
  48. Monitoring wizyjny budynków komunalnych
  49. Poświadczenia
  50. Młodzieżowa Rada Miejska w Szubinie
  51. Przedsięwzięcia współfinansowane ze środków zewnętrznych
  52. Karta Dużej Rodziny
  53. Konkursy
  54. Formy ochrony przyrody w Gminie Szubin
  55. Ewidencja finansowo-księgowa dochodów i wydatków związanych z działalnością placówek oświatowych i wychowawczych
  56. Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych dla jednostek oświatowych
  57. Dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników
  58. Obowiązek nauki
  59. Stypendia dla uczniów
  60. Zbiór danych osobowych przetwarzanych w związku z zatrudnieniem w placówkach oświatowych i wychowawczych, świadczeniem im usług na podstawie umów cywilnoprawnych, a także dotyczących osób uczących się
  61. Rada Seniorów Gminy Szubin
  62. Petycje, postulaty i inicjatywy obywateli
  63. Szubińska Karta Seniora 60+
  64. Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

metryczka


Wytworzył: Renata Kabulla (15 marca 2013)
Opublikował: Michał Moniak (15 marca 2013, 10:13:23)

Ostatnia zmiana: Michał Moniak (6 grudnia 2017, 08:30:07)
Zmieniono: zaktualizowano informację

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 10660