Raport o stanie Gminy Szubin za 2021 rok
Raport o stanie Gminy Szubin
Burmistrz co
roku do dnia 31 maja przedstawia Radzie Gminy raport o stanie gminy. Raport
obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim, w
szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady
gminy. Rada Gminy
rozpatruje raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała w sprawie udzielenia
lub nieudzielenia Burmistrzowi absolutorium. Raport jest rozpatrywany w pierwszej kolejności. Nad
przedstawionym raportem o stanie gminy przeprowadza się debatę.
Debata nad Raportem o stanie Gminy Szubin
- Głos mieszkańców w debacie nad raportem
W debacie
nad raportem o stanie gminy, mieszkańcy gminy mogą zabierać głos. Mieszkaniec,
który chciałby zabrać głos w debacie nad raportem o stanie gminy składa do
przewodniczącego rady gminy pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej
50 mieszkańców gminy Szubin.
Zgodnie z ust. 8 art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Sesja, na której zostanie przedstawiony raport o stanie Gminy Szubin odbędzie się 27 czerwca 2022 roku (poniedziałek).
Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady gminy zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.
Zgodnie z ust. 8 art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Sesja, na której zostanie przedstawiony raport o stanie Gminy Szubin odbędzie się 27 czerwca 2022 roku (poniedziałek).
Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady gminy zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.
W związku z
tym, że sesja rady odbędzie się w poniedziałek, zgłoszenia będą przyjmowane do 24 czerwca 2022 r.
(piątek), do godziny 15:30 w:
- Biuro Obsługi
Klienta – pok. nr 12 na parterze w Urzędzie Miejskim w Szubinie, ul. Kcyńska 12.
- Biuro Rady Miejskiej w Szubinie, ul. Kcyńska 12, I piętro urzędu, biuro nr 34 - do godziny 14:00.
metryczka
Wytworzył: Burmistrz Szubina (31 maja 2022)
Opublikował: Izabela Mężykowska (31 maja 2022, 16:53:03)
Ostatnia zmiana: Izabela Mężykowska (31 maja 2022, 17:11:14)
Zmieniono: dodano plik pdf
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 241